Şikayet Yönetim Sistemi

Anasayfa Şikayet Yönetim Sistemi

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemimiz kapsamında Geri Bildirimlerinizi aşağıdaki özellikleri içerecek şekilde ele almaktayız:

  • Şeffaflık
  • Erişilebilirlik
  • Cevap verebilirlik
  • Objektiflik
  • Gizlilik
  • Müşteri Odaklı yaklaşım
  • Sürekli iyileştirme

Müşteri Şikayet Yönetim Akış Şemamız için lütfen tıklayınız:

Müşteri Şikayet Yönetim Akış Şemamız için lütfen tıklayınız →

 

ISO 10002 Müşteri Geri Bildirim Sistemi Uygulama Kılavuzu için lütfen tıklayınız →

 

Bize Ulaşmak için tıklayınız →