Politikalarımız

Anasayfa Politikalarımız

TS EN ISO 9001 Kalite Politikamız

 

• Sistematik, izlenebilir ve ölçülebilir hizmetler bütünü ile müşteri beklentilerini karşılayıp, müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmak,
• Tüm çalışanlarımızın katılımı ile Kalite Yönetim Sisteminin şartlarına uymak ve etkinliğini sürekli iyileştirmek,
• Teknolojiyi ve dijital gelişmeleri kullanarak süreçlerimizde verimliliği arttırmak,
• Tedarik zincirinin her aşamasında yenilikçi ve çözüm odaklı yaklaşımımız ile sürdürülebilir hizmetler bütünü sunmak,
• Kurumsal sosyal sorumluluk projelerimiz ile insana ve çevreye duyarlı hareket etmek,
• Hizmetlerimizi etkileyen kanun ve düzenleyici kurallara uymak.

 

Transorient Uluslararası Taşımacılık ve Ticaret A.Ş taşımacılık ve lojistik sektöründeki hizmetlerine ilave olarak; müşterilerin ve tüm iş ortaklarının, görüş ve şikâyetlerini iletebilmeleri amacıyla TS ISO 10002 Müşteri Şikâyetleri Yönetim Sistemini, TS EN ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemine, entegre etmiştir.

 

TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Politikamız

 

• Müşterilerin ihtiyaçlarını anlamak ve hızlı cevap verebilmek için etkili iletişim kanalları kurmak,
• İletilen olumlu ya da olumsuz tüm bildirimleri uluslararası taşımacılık kurallarına, kendi iç yasal mevzuat ve şirket prosedürlerine uygun olacak şekilde yanıtlamak, çözümlemek, değerlendirmek, sonuçlandırmak,
• Müşteri şikayetlerini ele alma sürecinin etkin ve verimli bir şekilde sonuçlandırılmasında ihtiyaç duyulan her türlü kaynağı temin etmek, sürekli iyileştirerek, şeffaflık, erişilebilirlik, cevap verebilirlik ve gizlilik çerçevesinde uygulamak,
• Müşteri talep ve beklentileri doğrultusunda iş süreçlerini sürekli olarak geliştirerek iyileştirmek,
• Müşterileri ile uzun süreli ilişkiler kurmak,

 

Taahhütümüzdür.

 

YÖNETİCİ ORTAKLARIMIZ
NİL TUNAŞAR & CAN PAKYÜREK